wtorek, 13 września 2022

CollectA 88 947 - karodereszowaty wałach appaloosa

Cześć!

Post za postem pobijam rekordy jeśli chodzi o odstępy czasu, ale zupełnie poważnie, miałam w połowie przygotowanych pięć postów, ale totalnie nie mogłam się zebrać żeby je dokończyć i posłać w świat, za co strasznie Was przepraszam, bo bardzo chciałabym pojawiać się tu więcej.

U mnie ostatnio dzieje się niby tak wiele, a jednak tak niewiele.

Przeminęły już całe wakacje, które chciałabym powiedzieć, że wykorzystałam w każdym calu, ale niestety tak nie jest. Niemniej, nie było mnie tu dobrych parę miesięcy, a w tym czasie zdążyłam zdobyć trochę nowych dziarek, certyfikat ukończenia szkolenia barmańskiego I stopnia, własną katanę, no i pierwsze egzaminy już za mną. A przede mną klasa maturalna, egzaminy zawodowe i trochę ważnych decyzji do podjęcia.

Także to było te kilka miesięcy w dużym skrócie, zdecydowanie więcej się dzieje u mnie na Instagramie, na którego serdecznie Was zapraszam, ostatnio nawet całkiem sporo koników się tam pojawia, haha (chociaż taki ze mnie influencer że o matko xD) - zafira.kp.


Mold znany nam już z 2011 roku, gdzie przedstawiał się w dwóch maściach, dziesięć lat później pojawił się w jeszcze jednej, a w tym roku mamy do wyboru kolejne dwie. Łącznie pięć malowań na jednej rzeźbie to całkiem sporo, miałam okazję zobaczyć na żywo wszystkie oprócz tej zeszłorocznej + dwa customy i już nie raz przeszło mi przez myśl zbierać congę, haha.


Tak naprawdę nie mam co za wiele o nim napisać, większość z Was pewnie już go ma albo chociaż widziała, nawet jeśli nie w tej maści, to w innej. Ja też niestety wypadałam totalnie z opisów figurek, co wierzę, ze mi wybaczycie, hah.


Malowanie uważam, że nie jest może jakoś szczególne, ale widać dość dużą różnicę między nim a jego starszymi kolegami. Patrząc z pewnej odległości wygląda bardzo schludnie, może odrobinę minimalistycznie? Na pewno chwyta za oko.

Z bliska widać trochę niedociągnięć, zwłaszcza na łbie, niestety mocno widoczna linia odlewu.


Nie mogę się jednak oprzeć wrażeniu, jakoby łeb (w ciemniejszych miejscach) był wręcz matowy. I takie odczucia mam patrząc na niego zarówno na żywo, jak i na zdjęciach, a Wy jak to odbieracie?


Post dzisiaj bardzo króciutki, powiedzmy że taki "na rozruch", mam sporo zaległych zdjęć które chciałabym Wam wrzucić w najbliższym czasie, ale jak to wyjdzie - zobaczymy, trochę brakuje tej lekkości co kiedyś, hah.


Koniecznie dajcie znać co o nim sądzicie, czy macie/planujecie? 



Pozdrawiam, prosto z internatu!
i obyśmy zobaczyli się jak najszybciej
Kaja

7 komentarzy:

  1. Magiczne zdjęcia! *.* Cudownie się na nie patrzy, każde z osobna oczarowuje!
    Ja ogierka mam w maści gniadej (chyba?) overo, też z tego roku. Twój egzemplarz trochę mnie odrzucał na zdjęciu katalogowym, ale teraz... Chyba pierwszy raz chcę mieć drugiego konia na tym samym moldzie. Powodzenia na egzaminach, maturze i nie stresuj się tym wszystkim za bardzo. Przed Tobą całe życie. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Też u siebie akurat mam tego gniadego, ale jeszcze się nie doczekał swojego własnego wpisu, haha. No, jakoś próbuję podejść bez stresu, czy mi wychodzi to już inna zabawa, ale byle do przodu, hah.
      Również bardzo pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przestańcie, jedna z drugą, mnie kusić tym appkiem xD miałam swego czasu ten model jako custom i uważam, że to jeden z najlepszych moldów collecty (ex aequo z luzytanem, hanowerem i arabką). W tym malowaniu jego łeb wywarł na mnie wrażenie nie tyle matowego, co wręcz pochłaniającego światło niczym czarna dziura.
    No, to trzymam kciuki za kolejny rok nauki, oby był owocny i oby egzaminy poszły jak z płatka. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek nic nie poradzi, ten mold kusi będąc po prostu sobą, haha. Uważam podobnie, co by się nie działo, jest to jeden z moich ulubionych moldów!
      Również cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  3. Jak Ty to robisz, że za każdym razem znajdziesz idealne tło?
    Przyjmujesz może modele na sesje? cx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym idealnym tłem to bym nie przesadzała, haha. A modele na sesje to bym przyjęła z wielką radością x"D

      Usuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia po sobie śladu w postaci komentarza :).
Pozdrawiam!
~Skrzat Ogrodowy (Zafira)