piątek, 3 lipca 2015

CollectA 88 585 - ogier Quater Horse (CM by Eskadalia Studio)

Witam! 

Dzisiaj opis ogiera QH z collecty, przemalowanego przez ESKADALIA STUDIO (klik). Czekałam na konika dość długo, ale naprawdę było warto, bo jest cudowny! Przy okazji nabyłam siodełko, które pokażę w następnym poście, no o spotkaniu też opowiem, bo pewna osoba obok nie daje mi spokoju, haha. Został ochrzczony przez Eskadalię imieniem Domingo.


Koń jest w pozycji zwanej "sliding stop", która jest częścią konkurencji "reining" - w stylu westernowym (nagłe zatrzymanie z galopu). obrotu na zadzie, która również możemy spotkać w westernowych konkurencjach. Model jest dobrze wyrzeźbiony, ale tylne nogi są nieco niedopracowane. 

 

Koń jest maści ciemnokasztanowatej, z wzorem sabino. Ma wypłowiały włos długi, trzy niepigmentowane kopyta i jedno pigmentowane. Jest przydymiony od grzbietu.


  

Prawe rybie oko jest bardzo szczegółowo zrobione, przez co jak wszystkie zresztą oczy tej autorki wygląda jak żywe. Drugie brązowe oko jest skierowane do tyłu, co nadaje koniowi charakteru. 

                                      

Eskadalia zadbała również o detale takie jak; włosy w uszach, kasztany oraz szczegółowe malowanie kopyt.



Koniuch bardzo mi się podoba w tym malowaniu, zresztą z tego co wiem to nie tylko mi. Wcześniej nie był w idealnym stanie. Polecam (ale to już wiecie) serdecznie Eskadalię i jej studio!

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Piękny custom! Ile kosztuję takie malowanie?
    Pozdrawiam!
    Unique

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już muszę odesłać na facebookową stronę autorki ;)
      Masz podany link do przejścia :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudowny. Ma dopracowane wszystkie detale,no cudo :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękniś. Mam ten model maści Sorrel :) Ten też taki był, prawda?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    nmrschleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski! Bardzo mi się podoba ;)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski!!! W tym malowaniu mi się spodobał ^^
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, ale on nie jest w pozie sliding stopu tylko w pozie obrotu na zadzie. W pozie sliding stop konie mają obydwie nogi proste.
    Koń jest świetny pierwszy raz widzę tak charakterne, ciekawe oko. Gratuluję takiego SSSKARBU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Już poprawiam, bo na początku miałam pisać to, ale wyszło, ze pisałyśmy to xD
      Pozdrówki ;)

      Usuń
  7. Piękny, gratki :) ja mam wersję OF i też jestem całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowności!Znacznie lepiej mu w tej maści :)
    Malowanie świetne, choć subiektywnie wolałabym więcej łat, bo uwielbiam srokacze xD
    Bardzo podoba mi się malowanie kopyt i pyska, takie szczegółowe!
    Zazdro pięknisia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny,cudny :D
    Śliczne malowanie.
    Ja się pytam,dlaczego tak nie mogą wyglądać,każde modele,które swobodnie można kupić ?!
    http://equistastable.blogspot.com - Nowy Post !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie dlatego. że pomalowanie takiego konia zajmuje parę dni, co byłoby niemożliwe w masowej produkcji ;) Cieszę się, że custom wszystkim się podoba :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia po sobie śladu w postaci komentarza :).
Pozdrawiam!
~Skrzat Ogrodowy (Zafira)