piątek, 2 marca 2018

Artist Resin Cumulonimbus - Horse and Bird - Sorraia Art

Witam!

Post modelowy, dawno takiego nie było. Do opisu Sarcasma zbierałam się od naprawdę długiego czasu, bo sam ogier, nie od wczoraj jest u mnie. Teraz szukam mu nowego właściciela (chociaż zobaczymy co z tego wyjdzie, może jakimś cudem jednak zostanie? kto wie, na drugą wersję Chmurka mam od dawien dawna pomysł i szkoda mi przejść obok niego obojętnie, o ile w ogóle mi się uda, chyba stąd właśnie pomysł na DT), więc myślę, że jest to najwyższa pora, by taki wpis się pojawił.

O samym modelu, jeszcze w białej wersji, wspominałam tutaj - klik. Dzięki forumowej Patrycji (Facebook - Sorraia Art) nabrał pięknych kolorków.


Z białaska został dereszem, wypadłam z wprawy jeśli chodzi o opisy, więc średnio będzie tu co nabazgrać.


Napisałabym, że jest to jak dla mnie, jeden z najlepszych malowań Patrycji, gdyby nie to, że każda praca tej autorki podoba mi się niesamowicie. Przykładowo- Irisha wręcz p-o-k-o-c-h-a-ł-a-m, a o Estelce na pewno każdy słyszał. Niesamowite.


Pozdrawiam!
~Zafira

PS wiem, że wpisy krótkie, ale modelowo staram się to powoli kończyć, mimo, że są te plany na DT.. Zobaczymy, możliwe, że na blogu będą opisywane tylko żywice, a z reszty zrezygnuję. Ewentualnie jeszcze jeśli mi sie kiedyś uda, to tego Fatum też powinnam coś wpisać, ale ten model wyjątkowo mnie nie lubi, także.

4 komentarze:

  1. Chmurek jest naprawdę świetną Arką do robienia zdjęć jak i tylko podziwiana na półce.
    Malowanie Patrycji też jest bardzo fajne, uwielbiam jej prace.
    Konisko brałabym gdybym posiadała pieniądze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, podziwiałam twojego Chmurka już w niejednym ogłoszeniu. Szkoda tylko że mało kto w PL potrafi wziąć ogłoszenie z AR na poważnie, a jeszcze nie każdy może sobie na nie pozwolić, czy też daną chce. Cudeńko, chętnie przygarnęłabym jak i nie jeden inny model, niestety mój portfel ma dno xD może kiedyś się jakiejś areczki dorobię
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się muszę niestety zgodzić, zwłaszcza na Facebook'owych grupkach ostatnio, każdy model z gatunku tych droższych nie jest brany poważnie. Powodzenia!
      Pozdrawiam!

      Usuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia po sobie śladu w postaci komentarza :).
Pozdrawiam!
~Skrzat Ogrodowy (Zafira)