sobota, 10 marca 2018

Dawno temu w tra...górach

Witam!

Posty może i coraz częściej, ale sama aktywność i wyświetlenia zaczynają spadać. Co prawda od dłuższego czasu, jak i ogólnie w naszym małym środowisku (a osób przecież coraz więcej!). Jak na mój gusto to to wszystko przenosi się na Facebook'a, eh.




Zestaw ten opisywałam jeszcze we wrześniu 2016 roku.


Nadal uważam go za jeden z moich ulubionych- licząc nie tylko wśród modeli Schleich, ale i wszystkich innych firm czy nawet modeli żywicznych.


Same zdjęcia również są z 2016 roku, właśnie tych westowców zabrałam ze sobą na trasę nad Morskie Oko. Oczywiście była "z buta", inaczej nawet nie miałabym co pomyśleć o fotkach. Niemniej, nie ma ich przesadnie dużo, bo idąc z grupką takie postoje są niestety średnio przyjmowane. Dlatego kiedyś chciałabym się wybrać sama, ale jak już nie będzie modeli.. Dość ciężko, co? :P


Ale te starsze zestawy były naprawdę fajnie robione. Osobiście polecam każdemu kto ma możliwość - przygarnąć taki do swojej kolekcji.


Krótko, ale same zdjęcia też takie "odgrzewane kotlety", możliwe, że jeszcze jakieś znajdę - kiedyś trzeba z tymi wszystkimi folderami naprawdę zrobić porządek, hah.


Pozdrawiam!
~Zafira

6 komentarzy:

  1. A mi się fotki iscie podobają, co do blogow to racja, nasza spolecznosc podupada, ale czego mozna sie spodziewac... Tyle dobrze, ze nie umiera ogolnie kolekcjonowanie. c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szybko komentarza nie było od.. dawna, bardzo dawna! xp Fakt, tyle dobrego, chociaż razem z tym jak coraz to nowe osoby dochodzą, sporo również rezygnuje, no ale. Zobaczymy jak to będzie za kilka lat.

      Usuń
  2. Blog będzie potrzebował nieco czasu żeby się odrodzić, bo trochę stał... A Facebook przecież istniał, jak teraz istnieje i istnieć będzie, osobiście nie dostrzegam kolekcjonerów na niego się przenoszących.. ale może to tylko ja.

    Cieszę się z nowych postów i odrodzenia bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stał, ale wrócił do żywych już spory czas temu, na lepsze niż teraz się nie zapowiada raczej. Istniał, istniał, ale teraz więcej osób które w jakiś sposób dochodzą do kolekcjonerstwa - zostają na samym Facebook'u. Ja widzę bardzo dużo, zarówno z blogów jak i z forum, sporo osób które kilka lat temu spędzały większość czasu bszując pośród znanej sobie gromadki blogowiczów - teraz zwyczajnie zrezygnowało.

      Miło mi, zapraszam częściej w takim razie :)

      Usuń
  3. Zaczynam lubić ten zestaw w sumie, także będę się za nim rozglądać za jakiś czas zapewnie. Ogólnie - zdjęcia ładne w moim odczuciu, nawet bardzo, także jeśli jeszcze coś starego odkopiesz na dysku to bardzo chętnie pooglądam.
    Deszczowych dni, najlepsza na świecie pogodynko!
    ~ Farafelek (ha! tym razem nie zapominiłam przełączyć na anonima)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zawsze podobał, jak do Ciebie trafi - wielkie gratulacje! Miło mi, pewnie wstawię, pewnie wstawię. W końcu, jak nie tu, to gdzie?
      Och, kocham i dziękuję! (póki co się spełnia)
      ~ Gratulacje, hah!

      Usuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia po sobie śladu w postaci komentarza :).
Pozdrawiam!
~Skrzat Ogrodowy (Zafira)