piątek, 16 lipca 2021

komu halterki? rozdajemy halterki!

Cześć!

Dzisiaj dzień specjalny, bo po raz pierwszy od baaaardzo dawna macie okazję coś ode mnie wygrać! A co, to już za chwilkę się dowiecie (chociaż bądźmy szczerzy, większość pewnie się domyśla, prawda?). Zapraszam!

Ale zanim to, szybkie cztery zdjęcia z drugiego lipca, tak żebyśmy nie mieli zaległości. Mam nadzieję, że nie macie już jakoś szczególnie dość tych trzech (czterech?) modeli, ale obecnie są to jedyne koniki jakie mam do dyspozycji.


Schleich 13 734 - ogier shire.


Schleich 13 713 - klacz tennessee walking horse.


Schleich 13 805 - ogier mustang.


No i Pan Pies.


Najpierw na sucho kilka zasad, niemniej zachęcam do przeczytania również informacji pod zdjęciami niżej :)

  1. Rozdawajka trwa od piętnastego lipca bieżącego roku, aż do końca miesiąca - trzydziestego pierwszego.  *
    Wyniki pojawią się na początku sierpnia, najprawdopodobniej pierwszego lub drugiego.
    * Przepraszam Was ogromnie, że post dodaję dzień później, miał wlecieć wczoraj, ale moje plecki już tak odmówiły posłuszeństwa, że nie byłam w stanie tyle wysiedzieć przed lapkiem.
  2. Do wygrania są cztery halterki na skalę Little Bits (Schleich, CollectA, Papo etc), wykonane przeze mnie. Więcej o nich niżej ↴
  3. Ja pokrywam koszt wysyłki na terenie Polski (poczta polska).
  4. Rozdawajka zorganizowana jest dla bywalców tego bloga, niemniej w ostatnich latach nie ukrywajmy, że liczba ta troszkę spadła, raczej mało kto obecnie wie o istnieniu Elfiego, tak więc; wziąć udział może każdy posiadający bloga lub instagrama (!). 
    4a. Należy zostawić komentarz pod tym postem, z informacją o chęci zgłoszenia się do losowania, a także zostawienie linku do swojej strony lub nazwę na instagramie (koniecznie kopiuj wklej, żeby nie było problemu z odnalezieniem). Niestety, ale nowe konta/blogi, na których nie ma żadnych postów nie mogą brać udziału, niech to nie będzie założone specjalnie pod konkurs :)
    4b. Dla osób z własnym blogiem:
    Na swoim blogu należy udostępnić baner (to zdjęcie wyżej) wraz z informacją o rozdawajce i linkiem do tego posta.
    4c. Dla osób z instagramem:
    Również należy udostępnić baner wraz z informacją o rozdawajce i linkiem, prosiłabym o zrobienie tego w osobnym poście. Opcjonalnie możecie również oznaczyć w opisie moje dwa konta (@zafira.kp oraz @zdjecia.z.lasu), dzięki temu szybciej Was wyłapię i może zostawię jakiś ślad po sobie ;)
Trochę się tego uzbierało, ale zależało mi żeby wszystko jak najdokładniej wytłumaczyć, zachęcam również do zaobserwowania mnie na instagramie, chociaż nie jest to absolutna konieczność.

A jeśli chodzi o nagrody!


1. Czerwony (w różnych odcieniach) halterek, skala LB, docelowo zrobiony na konie z nieco większym pysiem (jako model posłużył ogier shire Schleich).


2. Czaro-biało-szarawy (w różnych odcieniach) halterek, skala LB, docelowo zrobiony na konie z nieco większym pysiem (jako model posłużył ogier shire Schleich).


3. Fioletowy (w różnych odcieniach) halterek, skala LB, docelowo zrobiony na konie z nieco większym pysiem (jako model posłużył ogier shire Schleich). Dodatkowo wraz z krótką linką, jest ona podczepiona już do halterka ale jak najbardziej można ją odwiązać.


4. Malinowy halterek, skala LB, docelowo zrobiony na konie z względnie standardowym łebkiem (jako model posłużyła klacz TWH Schleich). Dodatkowo wraz z krótką linką, jest ona podczepiona już do halterka ale jak najbardziej można ją odwiązać.


Halterki generalnie, pokusiłabym się o stwierdzenie, że są dość wytrzymałe. Ja mam u siebie trochę sprzętu (w tym właśnie halterków) które robiłam już kilka lat temu i nadal dobrze się trzymają. Niemniej, proszę pamiętać, że są one z materiału, który może się odgnieść (jak najbardziej da się naprostować), a przy nieodpowiednim użytkowaniu można gdzieś je zaciągnąć, przeciągnąć czy co tam sobie ktoś wymyśli.


Część ma trochę dłuższe końcówki, które jak najbardziej możecie sobie skrócić. Przykładowo, przy halterku wyżej jest definitywnie za długi sznurek, wolałam to jednak zostawić tak by było Wam łatwiej go zawiązywać :) Jeśli będzie mieli taką chęć, mogę go skrócić jeszcze przed wysyłką.

I zbliżenie na jeden z halterków xfull.

Jak Wam się podobają halterki? Mam nadzieję, że taka niespodzianka przypadnie Wam do gustu i zdecydujecie się wziąć udział. Serdecznie zapraszam!

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. No przecież, że nie mamy dość modeli. A szczególnie Pana Psa xD
    Chętnie wezmę udział w rozdawajcie, ale to już ogarnę po powrocie do domu w osobnym komentarzu. A same halterki superanckie! Podziwiam za skalę, takie to to małe, a nie wygląda jak grube spaghetti na końskim łebku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie się zgłaszam :3
      http://rozowaameba.blogspot.com/2021/07/wehiku-czasu-czyli-rozdawajka.html

      Usuń
    2. Bardzo mnie to cieszy! Bo sama nie wiem jak, ale chwilą wakacji, lekko Elfi Zakątek wkroczył na te dawne, budujące tego bloga rejony. Sama jestem zdziwiona ile się tu koników przewija!

      W rozdawajce Twój numerek to: 1, trzymam kciuki!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na przyszłość proszę o podawanie wspomnianego linku :)

      W rozdawajce Twój numerek to: 2, trzymam kciuki!

      Usuń
  3. Biorę udział :)
    https://bluemerlle-horsefarm.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się! ;)

    http://diamond111rose.blogspot.com/2021/07/20-rozdawajka-w-elfim-zakatku.html?m=1

    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah, szkoda, że tak późno tu wpadłam :') Akurat z pierwszych dwóch modeli ze zdjęć robiłam customy (np. https://www.youtube.com/watch?v=MudFXhdHcLY&t=25s), a trzeci - jak na schleich - wygląda kusząco... tylko to malowanie grzywy, o dżiz! Haltery super, powodzenia wszystkim życzę :)

    Pozdrawiam
    Sayto aka Łowca Much

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że w ogóle wpadłaś! Jest szansa, że w przyszłości jeszcze jakaś rozdawajka się pojawi, więc w razie czego zapraszam :D
      Filmik cały obejrzany, z ciekawości popatrzyłam też na resztę na kanale, subek zostawiony i czekam na przyszłe customowe projekty!
      Również pozdrawiam!

      Usuń

Serdecznie zapraszam do pozostawienia po sobie śladu w postaci komentarza :).
Pozdrawiam!
~Skrzat Ogrodowy (Zafira)